torsdag 9 september 2010

Enter The Joan Clutch paradox!!

Då var jag till slut här! Efter 4 koppar kaffe och 24 timmar av vakenhet med en hel natt framför sig och det är redan fullt ös här i min geni verkstad. Jag hade inte tänkt berätta om mig själv, jag tänker istället berätta historien om den Lidelsefulla Romansen i total ensamhet där mörkret är lika nära som ljuset.

Bloggen!

Detta är historien om förvirring, förnedring, action, passion, konst, beroende, dramatik och journalistik när den är som bäst.
Historien som inte blivit historia.
I denna berättelse om en pojke kommer det outforskade utforskas och det utforskade rivas ner och omvärderas. Gränser skall testas och i bruklig ordning sedan tänjas på! Med livet som insatts skall allt gås till botten med oavsätt priset. Var William "Bill" Klinton verkligen otrogen? Är The Simpsons på riktigt eller spelar de bara? Hur vet vi att Fredrik Reinfeldt verkligen är en man?! Vad händer om Pinocchio säger "Nu kommer mina näsa att växa"?. Alla fråger skall ställas och alla ska få svar.

Här kommer en gång i veckan ges ut en artikel i ett specefikt ämne där en sak undersöks grundligen för att gå till botten med ett avv alla världens mysterier.
Två gång i veckan kommer ett experimet att utföras!
Varje fredag kommer ni få vara med om ett äventyr det ena inte det andra likt
En gång i veckan Skrivs veckans kriteker Bloggens egen Ris och Ros
Kultur för nybörjare och veteraner
Veckans top10 lista

Detta är inte en Blogg som blivit någons liv, detta är ett liv som blivit en blogg! Kaa!

Vid förslag, frågor eller önskemål kontakta mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar